Dansa gick igenom

Det tar aldrig slut. Igår kväll när jag satt på möte så fick jag veta att Dansa trampat igenom en bräda. Hon hade ramlat och sen tagit sig upp med benet men då stått på de tre andra benen. Turligt nog så verkar inget skadat. Hon hade ett skrapsår så det var lite blod men inga större skador. Hon måste ha haft änglavakt för det kan ju ha gått hur som helst.
 
Det känns lite som när jag såg smset från Lina och det var en sån förhandstitt där jag inte såg vad det stod utan jag måste klicka på den så kände jag " Nu är det en bild på Winston hov utan sko". Men så kommer det här om Dansa. Jag vågar fan inte kolla sms och svara i min telefon snart. Det händer så mycket skit. Nu hoppas vi att Dansa inte skadade sig mer än vad som syntes och att hon mår bra. Jag tror att jag fortfarande är lite i chock faktiskt. 
Vi som skulle på tävling på fredag. Viktigast är såklart att hon blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0