Pyssel i stallet

Känns som att jag spenderar massa tid i stallet just nu. Jag behöver nog det. Sen är det ju många dagar jag inte är dit också i och med att jag jobbar dygn. Men idag kom jag dit, fixade Winston och red iväg. Planen var Eh och mycket skritt. Så vi var bara ute i en timme men det kändes som två vilket var härligt för det brukar ju kännas kortare annars. Red en ny väg in mot Raskerns som sen efter järnvägen en bit. Winston tyckte att det var svinläskigt.
 
 

Ett filmklipp publicerat av Hanna Jonsson (@hannakjonsson)Jun 23, 2015 kl. 3:33 PDT

 
Hemma i stallet fick alla hästar komma upp på gården och beta. Baltazar sprang ut framför Dansa så idag hade vi änglavakt på den där lille hunden igen. Dansa tyckte att han var helknasig och pustade och frustade åt honom innan hon gav upp och lät honom vara och kom till mig i hagen istället. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0