Svårt

Jag tycker att det är himla svårt att bedömma när det gäller mina djur. Winston är fortfarande halt i traven och har nu vart det i drygt 2 veckor. Han känns bättre och bättre men häromdagen kändes det inte som någon förändring alls. Igår kollade jag på volt på gården och då upplevdes han mycket bättre än sist jag provade på volt. Så det känns som att det blir bättre men inte bra. 
 
Min plan nu är att han vilar och går i lilla hagen fram till torsdag då massören kommer och kollar igen. Om han inte blir bra eller om han ser något som vi inte ser så kör jag honom till veterinären på måndag. Skulle nog ha åkt på torsdag denna vecka om inte massören hade kommit då. Får se om jag kanske ändrar mig senare idag igen.
 
En gammal bild från då vi var i Växbo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0