Inkörning pågår

Jag är så himla glad att jag äntligen hittat tid och en människa som kunde hjälpa mig. Så i lördags hjälpte Katja och Patrik mig. Vi började med att han bara skulle gå med vagnen bakom sig och jag gick fram vid huvudet. Utrustning var sele, vagn, repgrimma och rep. Efter en stund fick Patrik sätta sig i vagnen och innan vi kom hem igen satt både Katja och Patrik i vagnen. Winston bryr sig inte ett dugg om själva vagnen som skramlar och låter, så skönt! Dock gillar han att någon annan går först som vanligt. Vi gick till Ysteriet och vände!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh va roligt! Hoppas det fortsätter gå bra 😊

Svar: Det hoppas jag med!
Hanna

2016-03-29 @ 19:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0