Oxen vecka 48

Jag älskar ju horoskop och har snott detta rent av från nätet.
 
Oxen
21 april – 21 maj
Du lägger gärna upp ett nytt mål för ditt sparande nu där du är lite mer restriktiv i dina utgifter. Ofta handlar inte detta om vilka utgifter som helst, utan de som handlar om en person i ditt liv som du vill byta relation till. Till exempel om du har en vän som du känner att du ofta bjuder på saker och där det blivit ojämlikt, så jämnar du nu ut orättvisan. Du kan också ha en rad viktiga samtal med vänner nu där sanning och ärlighet blir viktiga teman. Det behöver inte vara dramatiska samtal, men kan väcka såväl dåliga som positiva minnen och känslor som diskuteras. Du får en högst produktiv helg där du blir av med en hel del uppgifter, eller tar tillbaka kontrollen över jobb och skola. Ett samtal med någon som befinner sig långt bort inspirerar.
 
Min Reflektion: Jag känner inte riktigt att jag bjuder någon på någonting så jag vette tusan vad det kan stå för? Sanning och ärligthet känns bra. Jag känner att Lina och jag började lite på det igår och det kändes ju bra. Känslor är jobbigt men skönt i efterhand att prata om. Helgen kommer ju bestå av utbildning med Tjejjouren så det lär ju bli produktivt och jättekul! Inspirerad vill jag så gärna bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0