W goes dressyr

Jag har fått ett specialdressyrprogram av Lina! Det är alla gångarter och volter samt ökning och minskning. Allt som vi behöver öva på med andra ord. Det är så himla kul och jag tycker att det går bättre och bättre ju mer vi övar på svängarna och tempoväxlingarna.
 
Häromdagen red Lina igenom programmet och jag fick stå på sidan och kolla på. Såå himla kul! Winston såg faktiskt ganska pigg ut även med henne på ryggen(jag kan annars uppleva att han ser sååå seg ut när andra rider honom). Jag tror han gillar banarbete ibland. De tog även galopperna i båda varven! HAn blir så glad när Lina berömmer och tjoar lite! Det finns ett klipp på min Insta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0