Potatisbullar

Så gott men ganska fett och onyttigt.

Använd moset som du gjorde dagen innan. Man ska väll egentligen ha i ägg och mjölk och mjöl, men jag tycker det är lite slemmigt så jag använder bara själva moset. Man ska också ha lingonsylt men jag tar mig inte för och köper en lingonsylt enbart till detta syfte, äter aldrig lingonsylt annars.

Ha i smör i ett stekdon av valfritt slag & forma mosen till biffar/plättar fast tjocka.

Stek på båda sidor till de får en fin färg
 
Servera med det du tycker om

Jag valde Champinjoner & Hallonsylt.

Kommentarer
Postat av: Marion

Haha, är jag rätt person för sånt!? :D Ja, jag älskar sånt ;)



Fast idag vet jag inte om jag hinner med riktigt, jobbar mellan 09-16 och ska träffa eventuellt träffa Uddén efter det!



Men jag ska till stan flera gånger nästa vecka så kan kanske kika in då!? Vi har ju numret, mailen, och bloggarna till varandra så vi lär ju kunna höras mer ;)



Kraaam!

2010-03-05 @ 13:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0