Magdalena Graaf

Magdalena har provat ett av våra recept. Den ljuvligt goda Blomkålsmosen! Har ni inte testat den så gört. Men nu till Magdalena, jag var in på hennes blogg några gånger efter att mitt förra recept publicerades. Hon verkar vara en grymt härlig människa med massa humor!

Jag hittade två tv program om henne genom någon länk. Jag rekommenderar er alla att se dom! Jag är inte en sån människa som inte unnar andra rikedom och fina hus utan jag blir glad när någon lyckas ta sig fram. För mig är Magdalena en framgångsrik människa som bryr sig och jag känner inte ens henne.

Kolla nu här på 45 minuter först och sen på detta program. Känner inte ni lycka när ni fått berättat för er hur hon har haft det och ändå kommit igenom det?

Det gör jag! Jag blir glad ända in i hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Linn

Fan vad bra du är :) Jag hakar på lchf!



nu kör vi!

2011-02-03 @ 16:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0