SÖK recept..

Ni vet att ni lätt kan söka på olika recept på min blogg? Om ni går ner på första sidan så finns det en SÖK ruta på höger sida. Om du skriver tex "blomkålsmos" så får du fram en länk till det receptet. Skit lämpligt om man som mig inte orkar sitta och bläddra bland alla recept. Du kan självklart söka "Grekland resa" och få upp inlägg sedan dess också men det är oftast recept jag får frågor om via mail. Många tycker att det är svårt att hitta rätt och att det är jobbigt att bläddra flera sidor. Så därför visar jag nu här hur man gör och det är ju väldigt enkelt!

Sökrutan hittar du här..


Alla inlägg som jag skrivit om "blomkålsmos" kommer upp såhär..


Lämpligt va? Jättebra för mig som länkar till tillbehör mm i flera av mina recept.

Om du enbart vill se mina recept så kan du gå på Kategorier och "Recept Mat" eller "Recept godsaker". Alla recept som är tänkt som LCHF är märkta med det i menyn. Hoppas ni lättare hittar mina recept nu så att ni kan laga massa god mat eller godsaker!

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja ungefär så var det för mej också :P

2011-02-06 @ 20:44:36
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag älskar dina recept,lätta o super goda! jag har redan gjort flygande jacob med blomkålsris och chockladmoussen (som för övrigt är det godaste o lättase jag ätit i dessert väg!=)

2011-02-07 @ 18:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0