Min telefon går röd

Herregud, aldrig trodde jag att jag Hanna Jonsson skulle sitta på löpsedlar över hela stan. Det är en så underlig känsla må jag säga. Men en sak ska ni veta och det är att jag är överlycklig att det är just i samband med LCHF som mitt namn står. LCHF har förändrat hela mitt liv. Jag kommer att kunna bli smal om jag vill. Det är en tanke som har varit omöjlig för mig innan.

Imorse när jag vaknade av att de borrade, bankade och väsnades i och med ombyggnationen så trodde jag aldrig att jag skulle bli på bra humör idag. Men alla har varit så himla snälla och peppande i och med att de sett Expressen. Jag trodde inte att det skulle bli så stort i tidningen. Jag trodde absolut inte att hela jag skulle sitta på löpsedlar.

Men nu när ni LCHF nyfikna kommit hit så kan jag rekommendera mina LCHF kategorier. LCHF skriverier & LCHF minskning. Alla recept hittar ni under "Recept" uppe i menyn, det är uppdelat i maträtter och godsaker.

Om ni har frågor så fråga, jag svarar alltid. Maila om ni har massa frågor som är personliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0