Året 2010 resume!

Januari
Kollade på alla avsnitt av Svenska Hjärtan!

Vi var till Parkbadet i Sandviken

Jag var ofta barnvakt till världens bästa syskonbarn

Flera tjejkvällar!

Februari
Jag var till Stockholm

Herman flyttade in.

Fest hos Therese

Mike var mycket här hemma med mig!

Fest med jobb tjejerna.

Jag fick soppatorsk för första gången i mitt liv!

Mars
Ni fick sjukt mycket recept under mars månad

Det var jätte mycket snö överallt - Vi hade en inneboende vid namn Pelle

Jag var till Stockholm igen - Jag bjöd in arbetskollegorna till singstarpartaj

Jag saknade en kärlek i mitt liv.

April
Fest hos Linda - Fest hos Anneli

Jag bjöd på mat hos mamma och pappa. Kidsen gillade maten.


Det blev vår även detta år.

Jag bjöd på mat hemma hos mig när jag fyllde år!


Jag började plugga Matte B

Maj
Jag & Sofia var ute på massa skojigheter!

Jag började cykla runt Travbanan - Pappa fick hjälpa mig med matten

Jag var Doggy Walker

Världens Bästa Baltazar flyttade hem till oss!

Jag pajjade min dator.

Jag umgicks mycket med min bästa Linda!

Juni
Johanna och jag hade en sjukt kul kväll på Parken!


Denna låt var jag totalt insnöad på.

Det var fest i Växbo, jag jobbade!

Hade kidsen hos mig några nätter. Vi var bland annat till furuvik!

Jag var till Stockholm!

Midsommarafton & Full!

Juli
Träffade Söta fina Mille för första gången!

Var ute i Johannas pappas stuga och mös och åkte båt!

Började på LCHF, var tuff och la ut en "före" bild på hela min kropp.


Semester i Vinströmmarna


Semester i Dalarna med familjen och släkt!

Var till Västerås och hjälpte Sanna flytta ut!

Augusti
Umgicks med Mina


Var till Stockholm och hämtade mamma, pappa, Pia och Kent. Tappade min telefon på E4:an.

Var till Albertina

Beställde resa till solen!

Nådde MINUS 12 KILO!!

September
Hade mycket ensamtid för att fundera över livet!

Började jogga

Vi fick en "lånad" inneboende.

Klassfest på Tranan

Åkte till MALLORCA!!

Oktober
Kom hem från Mallis


Hösten kom


Mys kväll hos Therese & Christines pappa


Jag gick ner till minus 17 kg

November
Denna bild är nog den som väckt störst uppmärksamhet hos mina läsare. Kul!

Stockholms resa! Bodde hos Linnea!


Baltazar blev min även på pappret!


Jag var till Fullerö för första gången - Syrran, Sam & Jan öppnade Sportfiskeguiden.se i Växbo


Jag la ut massor av recept!


Jag fick flera koppar te hos min goda vän Johanna!

December

Jag började träna på gym.


Jag var trött på alla som trodde att jag var allvetare inom LCHF så jag skrev ur mig allt i mitt inlägg
Ur mitt system..

Jag var besatt av detta spel. Frency Farm.


Hanna & Loke kom hit!


Jag slutade med Balsammetoden


Jag blev blondare


Jag la ut mycket julgodis och jul mat recept.


Jag var ledsen och besviken på hur vår jul skulle bli.

Jag bytte header!

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Gott nytt år vännen =) Nytt år nya möjligheter och vi kommer fixa våra löften =) Massa kramar från mig och min familj <3 saknar dig!

2011-01-01 @ 10:42:41
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: lindas marcus

tjo hanna!

måste bara säga att du snöat in dej på förmodligen väsrldens bästa låt med definitivt världens bästa band! :) gott nytt år!

2011-01-01 @ 11:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0